2/9/09
malam nieee,kmi blajar tentang bab lima.lepas rest kmi ada testttt...huhu sumee pakat tkot..fuh soalan pun susah gak,malangnya saya n kawan saya kna marah coz sembang...lastly paper kna amikk..maaf cikkk !
Friday, September 4, 2009
Posted by hajariah at 10:29 AM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





0 comments:
Post a Comment